|
Τηλεφωνική | Τηλεϋποστήριξη πελατών Πήγασος©
|
|
Καθημερινά οι πελάτες των λογισμικών εφαρμογών Πήγασος© [Pegasus Technology] μπορούν να εξυπηρετηθούν και να επιλύσουν απορίες που προκύπτουν. Η εμπειρία καθώς και η τεχνογνωσία που διαθέτουμε μας επιτρέπει να διαχειριζόμαστε προβλήματα που προκύπτουν μέσω τηλεφωνικής και τηλεϋποστήριξης [παρέχουμε απομακρυσμένη βοήθεια σε χρήστη Η/Υ δια μέσου της σύνδεσής του στο διαδίκτυο]. |
|
Για την άρτια υποστήριξή των αποριών και πιθανών τεχνικών προβλημάτων μπορείται να αποστέλεται τα αιτήματά σας και στην ηλεκτρονική διεύθυνση team@anaptixi.gr
Προνομιακή τηλεφωνική υποστήριξη για τα λογισμικά Pegasus και τον πληροφοριακών συστημάτων (υπολογιστές, εκτυπωτές) PHONE+ Καλύπτει :
· Οι ώρες που μπορεί να πραγματοποιηθεί η τηλεφωνική τεχνική υποστήριξη αφορούν τις εργάσιμες ημέρες Δευτέρα έως Παρασκευή από 09:30 - 20:00 και Σάββατο 10:00 - 15:00· Η τηλεφωνική τεχνική υποστήριξη μπορεί να πραγματοποιηθεί με στέλεχος της εταιρείας Ανάπτυξη Πληροφορικής αφού πρώτα έχει συμφωνηθεί & οριστεί από τη γραμματεία της άνωθεν εταιρείας και του πελάτη, στο μεσοδιάστημα μίας ώρας από την επικοινωνία αυτού.· Με την παρούσα σύμβαση η εταιρεία Ανάπτυξη Πληροφορικής δεν καλύπτει την τεχνική υποστήριξη που αφορά στους κεντρικούς υπολογιστές (Servers που διαθέτουν λειτουργικό Windows Server 2000-2016). H συγκεκριμένη παροχή, καλύπτεται από ειδική σύμβαση.· Η εταιρεία Ανάπτυξη Πληροφορικής υποχρεούται να παρέχει έκπτωση έως και 50% σε περίπτωση επίσκεψης τεχνικού της στην έδρα του πελάτη, που πληρεί τους παραπάνω όρους, π.χ. κόστος υπηρεσίας τεχνικού, με βάση τον τιμοκατάλογο υπηρεσιών της εταιρίας χωρίς την έκπτωση, 60,00€ -50% = 30,00€ πλέον ΦΠΑ· Η εταιρεία Ανάπτυξη Πληροφορικής υποχρεούται να παρέχει προτεραιότητα στις κλήσεις του πελάτη, για θέματα που αφορούν τα συστήματα πληροφορικής που διαθέτει. Επίσης παρέχει μειωμένες τιμές σε δημιουργία νέων αναφορών ή διαδικασιών αποκλειστικά για τα λογισμικά Pegasus Technology, με τα μέσα που διαθέτει η εταιρία.· Συμβουλευτικές υπηρεσίες για την καλύτερη αξιοποίηση του λογισμικού σας.
|
|
Για να μπορείτε να λάβετε τηλεϋποστήριξη από έναν τεχνικό της Ανάπτυξης Πληροφορικής ακολουθήστε τα παρακάτω βήματα: |
‣ |
Ανάλογα με τον τύπο του λειτουργικού συστήματος του υπολογιστή σας, κατεβάστε από το διαδίκτυο και εκτελέστε το TeamViewer Quick Support: |
• |
TeamViewer για Windows ⇲ |
• |
TeamViewer για Mac ⇲ |
• |
TeamViewer για Linux ⇲ |
‣ |
Διαβιβάστε τηλεφωνικά στον τεχνικό υποστήριξης της Ανάπτυξης Πληροφορικής το ID και τον Κωδικό [password] που εμφανίζονται στο παράθυρο που εκτελείται. |
|
Μετά την επιτυχή σύνδεση του τεχνικού υποστήριξης και για όσο διατηρείται ενεργή η εφαρμογή TeamViewer μπορούμε να επεμβαίνουμε στο λογισμικό. |
|
Το ωράριο λειτουργίας της καθημερινής υποστήριξης [από Δευτέρα έως Παρασκευή] είναι από τις 10:00 έως τις 18:00. |
|
|
⇌ |
Επιπλέον, έχουμε δημιουργήσει ένα προστατευμένο περιβάλλον επικοινωνίας όπου οι πελάτες της Ανάπτυξης Πληροφορικής καταχωρούν τα αιτήματά τους [οποιαδήποτε ώρα και ημέρα] με σκοπό την περαιτέρω |
|
αποτύπωση, ανάλυση και σχετική υποστήριξη του αιτήματος. |
|
Καταχώρηση αιτήματος |
|
|
|
|
|
|
|